وبلاگ

گن های لاغری و بعد از عمل

– گن چیست؟
گن های لاغری و بعد از عمل در واقع پوششی همانند لباس و با جنس و الیاف متفاوت میباشند (با توجه به برند محصول)
گن لاغری و بعد از عمل در واقع همانند یک لباس است که از الیاف گوناگونی تهیه میشوندو در زیر لباس پوشیده می شود،چربی های اضافه را جمع می کند و اندام فرد را به اصطلاح جمع و جور می کند و فرم زیباتری را به بدن شخص میدهد.
امروزه بسیاری از افراد برای ر‌ها شدن از چاقی موضعی و چربی‌هایی که تنها در برخی نواحی بدن وجود دارند، از گن های لاغری استفاده کرده یا عمل های لیپوماتیک انجام میدهند .

– موارد استفاده از گن
پس از انجام عمل های خاصی مانند لیپوماتیک، لیپوساکشن ، ابدومینوپلاستی و … بیماران اغلب از یک گن استفاده می‌کنند .
پوشیدن گن بعد از عمل به منظور ایجاد فشار یکنواخت و مداوم بر روی قسمت های عمل شده و تسریع درچسبیدن پوست به عضله زیرین و سفت و یکدست شدن پوست ناحیه عمل شده، لازم و ضروری می باشد.
همچنین بسیاری از افراد درهنگام ورزش و کمک به بهبود فرم بدن و یا در مهمانی ها و حتی به صورت روزمره برای زیبایی بیشتر شکل بدن ، از گن ها به صورت موقت استفاده میکنند.

 

 

– اهمیت استفاده از گن بعد از عمل جراحی
برای گرفتن بهترین نتیجه بعد از عمل های لیپوماتیک باید دقت نمایید مراقبت های بعد از آن را به بهترین نحو انجام دهید زیرا بسیاری از افراد به دلیل اهمیت ندادن به مراقبت ها پس از لیپوماتیک نتیجه مطلوبی از انجام دادن آن دریافت نکرده اند.
یکی از مراقبت های که پس از لیپوماتیک باید بطور کامل رعایت شود و از اهمیت بسیار بالای برخوردار است استفاده از گن های بعد از عمل می باشد.

وقتی که شما عمل لیپوماتیک یا همان تخلیه چربی انجام میدهید ، بین پوست و ماهیچه ها پس از تخلیه چربی فضای خالی بوجود می آید که به مرور زمان پوست باید به ماهیچه جوش بخورد و این فضای خالی از بین برود استفاده از گن های لیپوماتیک می توانند این روند را سریعتر پیش ببرند .
در برخی موارد ممکن است مایعاتی که قبل از انجام لیپوماتیک به چربی تزریق شده اند توسط دستگاه مکش خارج نشوند و مانع از ترمیم پوست و ماهیچه شوند گن های لیپوماتیک با فشاری که وارد می کنند موجب می شوند ترشحات باقی مانده از طریق شکاف های ایجاد شده از بدن خارج شوند.
استفاده از گن های لیپوماتیک توسط پزشکان بسیار توصیه می شود زیرا استفاده از گن لیپوماتیک از به وجود آمدن التهاب های احتمالی و همچنین سلولیت جلوگیری می کند و در گرفتن بهترین نتیجه بعد از لیپوماتیک بسیار موثر می باشند.
همچنین پوشیدن گن مناسب و با کیفیت به کاهش التهاب ، بهبود کانتور و بهبود سریع تر زخم ها کمک میکند .

به طور کلی استفاده از گن بعد از عمل باعث می شود که بعد از پایان دوره نقاهت شکمی یکدست و صاف تر، محو شدن محل برش ایجاد شده و قابل دید نبودن و در نتیجه ایجاد نتایج مطلوب و مورد رضایت خواهد شد.

 

 

– انواع گن های لاغری و کاربرد آن ها

1-گن شکم و پهلو
این گن ها با قدرت فشردگی بالا باعث کاهش حجم و اندازه این نواحی میشود و همچنین حالت طبیعی و نرمال همچون یک ورزشکار به بدن شما میدهد .

2- گن صورت ، چانه و غبغب
بعدز از عمل لیپوماتیک غبغب و برداشتن آن ، شخص باید غبغب ، چانه و سر خود را به مدت حدقل چهار تا شش هفته محکم ببندد که از گن غبغب استفاده میکنند .
این گن به شکل نوار ماند بوده که به صورت عمودی از زیر گلو و چانه شروع و در بالای سر با چسبی محکم و بسته میشود .

 

 

 

3-گن ران
گن های ران پا همانند یک شلوارک از زیر ناف تا زیر زانو را تحت فشار قرار میدهد
این گن ها علاوه بر عمل لیپوماتیک ران ها و ترانسفر باسن ، برای فرم دهی بهتر به پایین تنه و شکل گیری بهتر باسن مورد استفاده قرار میگیرد .
استفاده از این گن در کنار ورزش و تغذیه مناسب بدن شما, تا 70% به رفع سلولیت های بد فرم باسن، ران، شکم و پهلو کمک کرده و موجب کاهش چربی های زائد در این نواحی می شود.

4- گن بازو
گن لاغری و بعد از عمل بازو برای نگه داری و یکنواخت نشان دادن چربی های قسمت بازو استفاده می شود. همچنین این گن از افتادگی و شل شدن چربی های بازو نیز جلوگیری می کند. گن لاغری دست و بازو با کیفیت به دلیل حساس بودن بافت لنفاوی بازوها دارای بافتی نرم تر میباشد تا با فشار زیاد و غیر اصولی باعث تخریب بافت آن نشود .
بر روی این گن می‌توانید انواع تیشرت،پیراهن، لباس مجلسی ، لباس شب ، لباس خواب و هرنوع لباس دیگری را بپوشید.

5- گن یکسره و تمام بدن
این گن ها که اغلب 85 درصد سطح بدن را پوشش میدهد ، نواحی پشت بدن، کتف ها، ران ها و شکم و پهلو را پوشش میدهند و بهترین گزینه برای افرادی است که این نواحی را عمل زیبایی یا لپوماتیک کرده اند .

دیدگاهتان را بنویسید